Известие

Collapse
No announcement yet.

Накъде отива Алфа Ромео!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • на FIAT.
    Alfa Romeo Corsswagon
    Aprilia Tuono RSV

    Comment


    • Първоначално публикувано от HACCP Покажи съобщение
      Сериозно имам едно питане дизеловите двигатели и по точно JTD които се влагат в Алфа са разработка на кого ... фиат или алфа?
      Управлението си е разработка на Бош.. Фиат 11 години по-рано започват да разработват системата и мисля, че Крома с D id мотор е първия дизел с директно впръскване. Както и да е Бош купуват патента от изследователския център на Фиат в Торино и накрая, Бош произвеждат управлението на JTD. Алфа Ромео 156 е първата кола с JTD през 1997.

      Железата по моторите са си на ФИАТ.
      Last edited by ne0; d.m.y г., 15:23.

      http://www.facebook.com/VenturaGarage
      Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

      Comment


      • Еххх тия лоши и гадни Фиат-и.....

        Comment


        • Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
          Управлението си е разработка на Бош.. Фиат 11 годии по-рано започват да разработват системата и мисля, че Крома с D id мотор е първия дизел с директно впръскване. Както и да е Бош купуват патента от изследователския център на Фиат в Торино и накрая, Бош произвеждат JTD.

          Железата по моторите са си на ФИАТ.
          Е няма как да не ти го призная силен си
          Та идеята ми е следната ... тогава в следното изказване „Тук само да вметна, като каза моторите да са италиански, а не в днешно време Алфа да се гордее единствено с дизелите си, защото само те са италиански. 1.4 си е жив Файър мотор на Фиат”
          Немога да го схвана! Фиат италиански ли е или не и защо алфа се гордее с Фиатски дизел!
          Но ти не коментира това изказване или другата възможност е Аз да не съм схванал за какво става дума!
          Ако искаш да бъдеш коректив бъди "строг но справедлив"
          п.п. Нека колегата който цитирам да не го приема лично! Тои знае мнението ми за колата му казвал съм му го лично ... страхотна е и много исках такава

          ---------- Post added at 15:02 ---------- Previous post was at 14:53 ----------

          Първоначално публикувано от Tie Покажи съобщение
          Еххх тия лоши и гадни Фиат-и.....
          Е е е е моят е Страхотен
          Опитвам се да съм оптимист знам че поради редица причини Алфа се променя но явно няма начин! Надявам се да има нови добри модели за на пред и да можем да си ги позволим ... нямам намерение да карам Жули до живот!
          Избери Твоят ... SOUND
          https://soundcloud.com/maserati_hq

          Comment


          • Добре бе, деца мои, щото повечето още не сте били родени, като Фиат са купили Алфа Ромео, но говорите все едно сте били на масата на преговорите, къв ви е проблема?!?
            Алфа Ромео нямали собствен завод - ми нали тия от ВАГ, за които драпате да купят марката сглобявят Q7, Туарег и Кайен на една и съща поточна линия в Словакия и излизат точно като Браво, Делта и Жужа каръшик през няколко стотин бройки?!? Къде се сглобява Голф 6 комби - в Бразилия и Мексико!
            Завода в Помиляно беше известен с лошто си качество на сглобка заради ония търтеи от вилаета на Камората, за справка Пандата и 500 се сглобяваха в Полша, сега новата Панда я местят там - глей къв спад при качеството на сглобката ще настъпи.
            Доскоро плюехте 156/147/ГТ, че били "ФИАТи", а 159 била Опел - сега били от последните истински Алфи?!? Чакай бе как ще са Алфи - та те са с предно предаване и повечето дизелови, а и с ТС 16V - Анатема
            Нямали богата моделна гама - ми като имаше и 147 и 156 и 166 и ГТ, що не купувахте, бе баровци? Я, да се върнем през 80-те години, по-точно по времето на покупката от Фиат, колко модела има - 90, 75, 33 и Спайдера, а преди това? Моделната гама на Алфа Ромео винаги си е била от 4-5 модела и затова продажбите не са били нещо особено и преди ФИАТ и сега, точно затова и оня балък Маркионе, за да угоди на пазарните тенденции я преустройва - затова имаме 2 модела плюс остатъчните 159-ки по дилърствата, докато измислят нещо радикално ново за маркетинговата стратегия на Алфа Ромео.
            Еконормите се налагат от европейските законодателства и се спазват задължително от производителите, пука им че някой си искал V6 бензинояд да ходи в неделя на кафе с него
            Миналото няма да се върне, настоящето е обусловено от това минало, а бъдещето далеч не е толкова черно, драги ми оплаквачки. Все пак вие сте един доста ограничен кръг хора, доста различен от масовият купувач в Европа и по света, а нали все пак искате и продажби да има - на кой да угоди Маркионе
            Giulietta 1,6 JTDm 2013
            156 SW 1,9 JTD 2003

            Comment


            • Не е много хубаво да говориш такива неща... Няма как да знаеш кой какво е карал и т.н. 156-цата която имах беше като твоята със всички екстри вътрешен фейс, бяла кожа, два комплекта гуми ала бала, на 130 000 км я дадох за 4000 лева, перфектна с ново окачване. Е какво е това.... как да си купя нова да не съм луд. Просто трябва много да ми хареса колата. И 147 съм карал повече от година и една година ГТ съм карал и двете Селета.

              Ако алфа имаха хубав модел и сега бих се напънал за нова, но уви, а има много по платежоспособни хора, които ще си вземат нова лафа без да са фенове и без да се напъват като мен, но направо ги гонят от автосалона........ примери бол

              п.с Въпреки всичко искам класическа алфа, днеска през деня раздавах газ на алфата, която ще карем на състезанието - 75 1.8 ... е няма такъв кеф... но няма възможност и за такава кола да поддържам към момента
              Last edited by ne0; d.m.y г., 18:05.

              http://www.facebook.com/VenturaGarage
              Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

              Comment



              • http://www.facebook.com/VenturaGarage
                Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                Comment


                • Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
                  Не е много хубаво да говориш такива неща... Няма как да знаеш кой какво е карал и т.н. 156-цата която имах беше като твоята със всички екстри вътрешен фейс, бяла кожа, два комплекта гуми ала бала, на 130 000 км я дадох за 4000 лева, перфектна с ново окачване. Е какво е това.... как да си купя нова да не съм луд. Просто трябва много да ми хареса колата. И 147 съм карал повече от година и една година ГТ съм карал и двете Селета.

                  Ако алфа имаха хубав модел и сега бих се напънал за нова, но уви, а има много по платежоспособни хора, които ще си вземат нова лафа без да са фенове и без да се напъват като мен, но направо ги гонят от автосалона........ примери бол

                  п.с Въпреки всичко искам класическа алфа, днеска през деня раздавах газ на алфата, която ще карем на състезанието - 75 1.8 ... е няма такъв кеф... но няма възможност и за такава кола да поддържам към момента
                  Ето виждаш ли, дори и ти - Великият Нено не си бил клиент на Фиат груп, също като мен, пък даваш наклон на хуя на Маркионе Изобщо, мненията ни в забутан форум на марката, в забутана страна като Голфландия са твърде маловажни и смешни, затова отново призовавам модераторът на този раздел да заключи накрая тая говорилня.
                  Giulietta 1,6 JTDm 2013
                  156 SW 1,9 JTD 2003

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                    ...наясно ли си че откакто говорят Фиат за подобрение, оттогава Алфа е неконкурентна с БМВ, Мерцедес, Ауди и др. Как може да си бил конкурентен на въпросните
                    Боби, по времето на трийстройката Алфа изобщо не е била конкурентна на БМВ. Изобщо никога не е била конкурентна освен по състезанията (където е мачкала) и при сравнения на някои конкретни модели на двете марки, като напр. 159 и съотв. 3-ка.
                    Като Производител Алфа никога не е била значим фактор и то най-вече заради имиджът който й дават модели като 33. Говорил съм с различни хора - не-алфисти и не фенове на италианските коли, но такива които са имали Алфа и почти всички се изказват крайно негативно за старите модели и конкретно за 33 (като по-масова) защото цитирам: "отваряш прозореца и си остава там", "поддържаш Мерцедес, караш Фиат", "от тъща и Алфа бягай далеч" и тем подобни неща. За 159 не съм чувал някой да казва, че е боклук, пък ти си говори, че е Опел колкото си искаш. Може да е тежка и малко по-бавна, но си е готина кола и може да се сравнява с БМВ и с всяка друга в класа си! Може да носи удоволствие от шофирането и от притежаването й и можеш да си отваряш прозореца спокойно, без да се чудиш дали ще се затвори после.
                    Я ми кажи честно на 33-ките ти колко от ел. екстри работят? Защото по моята почти 10 годишна 156 работи абсолютно всичко като изключим лампата на беговете и досега не съм имал проблеми с нищо по ел-системата. На 33 така ли е?!
                    Няма как да има продажби със сегашния имидж и особено пък на премиум автомобили с V6, и V8. Кой ще изръси една бала с пари за Алфа с V6 мотор?! Ти що си наредил в подписа си 100 коли с фиатовски ТС-и? Като си толко голям фен на старите Алфи с Арезе мотори вземи си едно ГТ с 3,2 Арезе като бат Бобо и си прави кефа. Има на пазара колкото искаш. Даже на старо са евтини. Не са по 40-50к евро колкото струват новите коли с такива моторетки. По форумите сме много велики, че ИСКАМЕ динамика, спортен дух и дрън дрън, ама реално караме 1,8 и 2,0. Даже от най-изявените фенове съветват, че 1,9 било по-добре от 2,4 понеже поддръжката била по-евтина и горяла по-малко. В 1,9 може ли да има повече спортен дух от 2,4? Еми за какво от Алфа да правят големи мотори?!
                    Само едно ще кажа - искате нови модели - за истински нов модел се харчат около и над 1 млрд. евро само за дизайн. Алфа продава по 100 000 коли годишно. Ако трябва да изкарва по 1 модел на година (не като VW по 4-5) то тогава от всяка продадена кола трябва да заделят по... 10 000 евро. Това възможно ли е? Естествено, че не е. Значи ако искаме да има нови модели ще трябва да се правят не-Алфи с фиатовски и Крайслерови мотори, вкл. да се продава МиТо със 79 к.с., за да се вдигнат продажбите поне 4-5 пъти и тогава може и да има повече модели и някои от тях може да станат наистина култови и уникални. Както казах и преди, технологиите ги има. Макароните са правели коли и пак могат да направят. Трябва обаче да има икономическа логика в това.
                    Наистина темата стана за ключ. Бъдещето на Алфа няма да го решим ние. Само си плямпаме общи приказки.
                    2014: Deutschland über alles

                    Comment


                    • Отговор до nikolaaaay:
                      Гъпите философи в България преобладават. Някой си ти бил казал, че нещо си ала бала за 33-ките. Добре. Ами как тогава продадоха тая кола в едномилионен тираж. Горе-долу пак толкова са продали и 156-ци. Ха сега. Ти някога имал ли си 33-ка и от какво си страдал с нея? Тя в класа ли е на 3-та серия на БМВ или 75-цата? Ако ти си нямал ел. проблеми със 156-цата, мислиш ли, че всички са така? Мислиш ли, че си по-запознат от мен в техническо отношение с Алфите въобще, при условие, че аз работя в автосервиз?
                      Много, ма много си запознат с Алфа като цяло. С историята и моделите също. Все едно слушам някой Голфианец. Моето си е най-хубаво (за да не си признаеш, че си преебан като всички останали). Баща ми има 156. Аз я поддържам. Не ми обяснявай, че аз не съм запознат, а ти си знаещият. Тия глупости пред вашия блок със съседите ти.
                      Ако нещо не ти е ясно е по-добре да попиташ, вместо да си съчиняваш приказки от шипковия храст.

                      Със сигурност всеки собственик си е возил няколко пъти повече колата на пътна помощ, от всеки собственик на 33.
                      Last edited by Bobi_33; d.m.y г., 22:07.
                      Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
                        Не е много хубаво да говориш такива неща... Няма как да знаеш кой какво е карал и т.н. 156-цата която имах беше като твоята със всички екстри вътрешен фейс, бяла кожа, два комплекта гуми ала бала, на 130 000 км я дадох за 4000 лева, перфектна с ново окачване. Е какво е това.... как да си купя нова да не съм луд. Просто трябва много да ми хареса колата. И 147 съм карал повече от година и една година ГТ съм карал и двете Селета.

                        Ако алфа имаха хубав модел и сега бих се напънал за нова, но уви, а има много по платежоспособни хора, които ще си вземат нова лафа без да са фенове и без да се напъват като мен, но направо ги гонят от автосалона........ примери бол

                        п.с Въпреки всичко искам класическа алфа, днеска през деня раздавах газ на алфата, която ще карем на състезанието - 75 1.8 ... е няма такъв кеф... но няма възможност и за такава кола да поддържам към момента
                        Не си само ти така... и на мен ми се иска нещо 75 или 33 перманент 4, да не говорим, че Монреал колкото е странен толкова ми е любим ... но ще почакам по-добри дни.

                        Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                        Отговор до nikolaaaay:
                        Гъпите философи в България преобладават. Някой си ти бил казал, че нещо си ала бала за 33-ките. Добре. Ами как тогава продадоха тая кола в едномилионен тираж. Горе-долу пак толкова са продали и 156-ци. Ха сега. Ти някога имал ли си 33-ка и от какво си страдал с нея? Тя в класа ли е на 3-та серия на БМВ или 75-цата? Ако ти си нямал ел. проблеми със 156-цата, мислиш ли, че всички са така? Мислиш ли, че си по-запознат от мен в техническо отношение с Алфите въобще, при условие, че аз работя в автосервиз?
                        Много, ма много си запознат с Алфа като цяло. С историята и моделите също. Все едно слушам някой Голфианец. Моето си е най-хубаво (за да не си признаеш, че си преебан като всички останали). Баща ми има 156. Аз я поддържам. Не ми обяснявай, че аз не съм запознат, а ти си знаещият. Тия глупости пред вашия блок със съседите ти.
                        Ако нещо не ти е ясно е по-добре да попиташ, вместо да си съчиняваш приказки от шипковия храст.

                        Със сигурност всеки собственик си е возил няколко пъти повече колата на пътна помощ, от всеки собственик на 33.
                        За 33 по-горе... не бих отказал една перманент 4

                        Обяснете ми обаче и двамата, какво не ви харесва в 156, като я сравнявам с аналогични модели от 98-2003 си е много добре даже.
                        Само да имаше как да стане 4х4 автомат...
                        Па нека е Фиат.
                        Welcome to the real world

                        Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
                          Не си само ти така... и на мен ми се иска нещо 75 или 33 перманент 4, да не говорим, че Монреал колкото е странен толкова ми е любим ... но ще почакам по-добри дни.



                          За 33 по-горе... не бих отказал една перманент 4

                          Обяснете ми обаче и двамата, какво не ви харесва в 156, като я сравнявам с аналогични модели от 98-2003 си е много добре даже.
                          Само да имаше как да стане 4х4 автомат...
                          Па нека е Фиат.
                          Ма там е трагедията с Фиат. Преди много години е имало малка Алфа (демек 33-ката) комби и 4х4. По същото време да кажем Голф (той е в този клас, а не както се опита да ни осветли колегата nikolaaaay - БМВ 3-та серия). А по-късно след голямото доразвитие от Фиат вече няма подобен продукт. Обаче по същото време на 156 конкурентите имат това което споменаваш. Е там е трагедията.
                          Иначе за подигравките към 33 съм слушал и аз такива, но съм слушал и същите, че и повече обиди за 156.
                          Проблемите на 156 са ясни на всички. Може да има излъчване и много други качества, но малките бензинови мотори не стават, ходовата част е прекалено крехка и др. При старите Алфи не е така. При тях идват проблеми от НЕпознаване на моделите, защото те са технически много различни от останалите коли. Но, в подходящи ръце всичко е ОК. В правилни ръце всички истински Алфи са в пъти по-надеждни от сегашните коли.
                          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
                            Обяснете ми обаче и двамата, какво не ви харесва в 156, като я сравнявам с аналогични модели от 98-2003 си е много добре даже.
                            Само да имаше как да стане 4х4 автомат...
                            Па нека е Фиат.
                            Чак 4х4 нема нужда,стига едно задно и предницата щеше да е най-здравата в историята на италянките,а цените на старо щяха да са олеле.

                            Comment


                            • Аре сега започнахте да се обиждате и на модели,кой какво е карал и кой къде работил,кой разбирал и кой не,а темата е за бъдещето на марката по принцип,а към колега боби 33 ще кажа,че това са пълни глупости че новите модели са фиат,полуфиат и тем подобни глупости и че не стават,не носят духа марката и т.н,а видиш ли ти 33-ката най великата алфа....!
                              Аз си пък ще кажа че алфа ромео от години е така,просто политиката е такава,тук колкото и да гадаем сме доста далече от самата истина и прогнозите за бъдещето на марката тва е.
                              Относно това че новите модели са недъгави е пълна глупост,със всеки един нов модел колите са още по качествени като цяло,със много по добра конструкция,сигурност и т.н,което е съвсем нормално,а по мненията тук излиза че 33-ка примерно е много по добра като качество на изработка за времето си от 155,156,147 и т.н,което е ще кажа че е пълна глупост,виждал съм 33,карал съм,близък роднина на времето си беше купил нова такава през 92год и от тогава до сега кара алфа ромео и ако го питаш да ти обясни малко повече за модела ще ти обясни че това е един от най недосмислените и недъгави модели на марката без да се обижда никой.
                              По темата със професията ще кажа че аз работя във пункт за ГТП на който съм собственик и всеки един модел дошъл на преглед се преглежда по всяка една точка опомената във наредбата,а те са над 100 от чисто любопитсво като фен на марката,а след това правя съпоставка със други модели от същата година,и ще кажа че съм погледнал доста 33-ки на различни собственици и във съпоставка със алтернативни марки,състоянието им изобщо не е цветущо.
                              То секта ама се уливате,а това кой е се возил на пътна помощ повече пак не е критерий,защото някой примерно вече отдавна стоят пред блока и до пътна помощ не могат да стигнат вече.
                              Alfa romeo GTVex
                              Alfa romeo 159 08"16V JTDmex
                              Audi A6 Avant 09" 3.0 TDI S-line Quattro
                              Аudi A3 1.8 20V 02"

                              Comment


                              • Сега малко по-в релсите на темата. Всеки може да си припомни, че преди няколко години Фиат бяха пред фалит. В този момент Алфа беше на печалба, продаваше се добре. Фиат обаче дръпнаха парите на Алфа, за да излязат от кризата, като им спряха кранчето. Следствието го виждаме сега. Просто Фиат са цървули и сега, въпреки, че излязоха от кризата, пари на Алфа не дават. Затова и върнаха заводите на скрап. Направо цялата марка. За малко да разпродадат и музея. Тогава вече щеше да си е истинско погребение. Сега също не дават пари. Излизат разни патриотични статийки за оптимистично бъдеще на Алфа Ромео, но са само статийки. Нищо не е наяве. Пуснаха някакви МиТо и Жулиета, само за да продават нещо допълнително към фиатите. Това е някакъв вариант да наречеш Фиат премиум. Но е доста неубедително. Неубедително е просто защото не дават пари за нищо по-сериозно като проект. Нормалните марки по света създадоха нови марки, разграничиха ги успешно от евтините им събратя и ги продават отвъд океана. Примерно Тойота създадоха Лексус. Нисан създадоха Инфинити. Хонда създадоха Акура. И ги продават, без да се притесняват за вътрешнофирмена конкуренция. Фиат се оправдават, че щяло да има именно такава вътрешнофирмена конкуренция, ако засилят Алфа и тя се конкурира с Мазерати. Допреди да попадне във Фиат, Алфа се е продавала отвъд океана. През 90-те спряха да я изнасят там, при условие, че в същото време много други марки стъпиха там. Това само заради правилното управление на Фиат.
                                После пак ми разправяйте, че Фиат са свестили Алфа.
                                Ма не на мен тия.
                                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                                Comment

                                Working...
                                X